Alekoodi -25 % Reiman verkkokauppaan!

Tämä postaus on tehty kaupallisessa yhteistyössä Reiman kanssa.

”Haluaisitko antaa lukijoillesi alekoodin Reiman verkkokauppaan?”

NO KYLLÄ!!!

…ja alekoodi olikin sitten ihan merkittävä: -25 % kaikista normaalihintaisista tuotteista tällaisen lyhyen ”täsmäajan” (reilu vuorokausi) verran. Jesh mahtavaa, kiitos – ja toivottavasti osuu just oikeaan saumaan jollekulle, jolla on hankintatarpeita!

Täten siis näin puhtaana mainostuksena ilmoitettakoon – koodilla:
PUUTALOBABY25

…saa siis – 25 % alennuksen kaikista normaalihintaisesta tuotteista Reiman verkkokaupasta nyt reilun vuorokauden ajan eli ke 14.11.2018 asti (ihan päivän loppuun asti).

EDIT: Saatiin pyytämällä lisäaikaa koodin voimassaoloon, iso kiitos Reimalle joustavuudesta :) Tämä meidän koodi on voimassa siis su 18.11.2018 asti!

Noissa kuvissa meidän viime aikojen lemppari-Reimoja, blogiyhteistyön myötä saatuja. Näistä(kin) mainituista siis kaikista saa tuolla koodilla sen -25 % alen.

Esimerkiksi lumikuvassa Seelalla Saana-haalari ja molemmilla Patter Wash -kengät (Silvan haalari ja pipot vanhempaa mallistoa). Heijastinkuvassa Silvalla Silda-takki ja Vilkku-hanskat. Syyskuvassa Seelalla keltainen Milot-takki ja Silvalla Vantti-takki, molemmilla Idea-housut (Seelalla vanhempaa mallia) ja Tanssi-pipot.

Jos siis hankintoja tulossa talvelle tai keväälle, niin hyödyntäkää ihmeessä tuo alennus!

 

PS. Täällä Espanjassa parhaat viileän sään aamuvarusteet ovat nuo alakuvan takit, housut ja pipot ja kostealla säällä ehdottomasti nuo Patter-kengät, myös minulla. Takkeja on jo nyt käytetty parina aamuna, ja myös housut ja pipot tulevat varmasti käyttöön joulu-tammikuun varhaisaamuihin ja myöhäisiin iltoihin. Päivällä lämpötila nouseekin pariinkymmeneen  – kerrospukeutuminen siis arvossaan.

3

You Might Also Like

  • Puuraitti
    13.11.2018 at 15:40

    Valitettavasti Reima-tilauskokemukset ovat olleet syksyn ajan ala-arvoisia. Uuden varaston myötä toimitusaika on venynyt lähes kahteen kuukauteen, eikä kaikkia tilaamiani tuotteita ole toimitettu, kun lähetys on viimein saapunut. Reimalta ei ole tullut yhteydenottoja omatoimisesti toimitusaikojen pidentymisestä, vaan asiakkaan on tullut itse olla aktiivinen ja yhteydessä heidän asiakaspalaveluunsa. Toimituksien lopulta saavuttua, niistä on puuttunut palautustarrat ja odottelen edelleen vahvistusviestejä palauttamistani tuotteista, rahoista puhumattakaan… Reima laittoi parisen viikkoa sitten joukkoviestin myöhästymisistä 20%-alennuskoodin kera. Kuten tästä postauksesta käy ilmi, kompensaatio oli aikalailla tyhjän kanssa, sillä heidän alennuskoodinsa jopa peruskampanjoissa ovat parempia.

    • krista
      13.11.2018 at 17:42

      Joo oon ymmärtänyt, että siellä oli syksyllä isoja vaikeuksia – omalle kohdalle ei (onneksi! ois tosi kurja odotella vaikka jotain kuravaatteita pakkasille asti…) niitä osunut, mutta satuin näkemään heidän nettisivujensa etusivulla joskus merkinnän, ja sit jossain FB-ryhmässä luin myös asiasta, kun jollain venynyt ihan valtavasti… :( En ole jutellut Reiman kanssa tästä, mutta voin hyvin kuvitella, että heillä ei todellakaan olla myöskään asiasta kovin tyytyväisiä… Ei ole varmasti heidänkään toiveissaan tällainen! Voisin kysäistä heiltä, että missä vaiheessa varaston systeemit menee – joko on päästy takaisin ”päiväjärjestykseen” eli normaaleihin toimitusaikoihin. Vai joko nyt kannattaa tilata ensi kesän UV-vaatteet, haha.

      Mutta joo, toi on TOSI harmillista, uskon että tekevät kovasti töitä tuon korjaamiseen!

      • Anna
        14.11.2018 at 12:12

        Pöh :( Me tilattiin talvihaalari ja se tuli ihan asiallisesti. Toki vasta sinä päivänä joka oli viimeinen heidän sivuillaan luvattu toimitusaika, mitä vähän ihmettelin kun yleensä on tullut nopeammin, mutta tuo ei haitannut meitä. Ehkä meillä sitten vaan oli hyvä tuuri.

        • krista
          14.11.2018 at 12:32

          Jesh, hyvä että sentään jollekin tullut myös tänä syksynä ajallaan! Vaihdoin viestiä just sinne ja kertoivat, että ruuhkatilanne tasaantumassa. Mutta kohta vastaavat vielä tarkemmin!

    • krista
      14.11.2018 at 13:03

      Täälläpä vastaus Reimalta! Eli mahtavaa, onneksi ollaan palauduttu/palautumassa jo normaaleihin toimitusaikoihin:

      ”Krista on vastauksessaan oikeilla jäljillä. Varaston muuton aikana tuli vastaan odottamattomia teknisiä ongelmia, minkä vuoksi emme pystyneet toimittamaan kaikkia tilauksia niin nopeasti kuin halusimme. Olemme tästä kovin pahoillamme, mutta onneksi tuo tilanne oli poikkeuksellinen. Tällä hetkellä toimitusajat ovat yksittäisiä tilauksia ja hetkellisiä ruuhkia lukuun ottamatta normaalit.

      Pahoittelemme myös palautustarrojen puuttumista. Palautuslomakkeet on saatu uusittua, ja kaikissa lähtevissä lähetyksissä on nyt selkeät ohjeet. Jatkokehitämme toimintaamme lisäksi koko ajan ja tavoitteenamme on mm. tarjota enemmän kuljetusvaihtoehtoja tulevaisuudessa. Toivomme näistä alkukankeuksista huolimatta, että luottamuksesi tuotteisiimme säilyy – ne ovat yhtä hyviä kuin ennenkin.”

    • sih
      15.11.2018 at 22:49

      Verkkokaupan toimivuus on nolla. Sama tilanne ollut koko syksyn. Sieltä ei oikeasti voi tilata mitään, koska lapsi ehtii kasvaa ulos vaatteista, ennen kuin ne tulevat perille. Miten asia voidaan olla töpätty noin totaalisesti. Sain alekoodin hyvitykseksi ja sitten uskaltauduin tilaamaan uudestaan. Vielä pahempi tilanne. Vieläkään en ole saanut rahoja palautuksista.

      • krista
        16.11.2018 at 11:12

        Joo ja siis se ei ole sen verkkokaupan ”syy” vaan muuttuneen varaston :( Mutta kurjaa joka tapauksessa! Tähän asti Reiman verkkokauppa on ollut (ainakin mun tilauksissa) hurjan toimiva, mutta nyt tänä syksynä tuollainen ”kriisitilanne”, mutta onneksi alkaa kuulemma normalisoitua! Ei tietenkään lohduta niissä tilauksissa enää, joissa tilaus myöhästyi niin kauan, että kausi vaihtui tai lapsi kasvoi ulos koosta :(

  • rinkeli
    13.11.2018 at 23:00

    Harmi, ettei kestä alekoodi pidempään, kun torstaina vasta palkkapäivä (uskoisin että aika monella 15./30.pv). Jää tällä kertaa käyttämättä tämä koodi.

    • krista
      13.11.2018 at 23:08

      Nooooooouh, voi ei harmi! Muakin voi syyttää tästä ajattelemattomuudesta, valitsin ajankohdan enkä yhtään tullut ajatelleeksi tuota :( Katsotaan, voisiko asialle tehdä jotain, palaan vielä huomenna… Kiitos kun huomautit!

    • krista
      14.11.2018 at 13:04

      Kiitos Rinkeli vielä tästä kommentistasi: SAATIIN SIIS LISÄAIKAA TÄLLE ALEKOODILLE <3
      -
      Koodin voimassaoloa siirrettiin ja se on voimassa sunnuntaihin 18.11.2018 asti. Toivottavasti tästä on hyötyä! <3
      -
      Huikkaan sulle myös meilin, jos kommentti ei tavoita :)

      • rinkelk
        14.11.2018 at 22:55

        Uuu jeee mahtavaa! Huomenna pääsee selailemaan :D

  • Tuija K
    20.11.2018 at 13:36

    Hei, tein tilauksen 13.11. ja tänään 20.11. sain tuotteet kotiin kannettuina:) Lastenlasten joululahjat tuli näin hankittua. Ei mitään ongelmia tilauksessa, alekoodin käytössä eikä toimituksessa.

    • krista
      20.11.2018 at 17:27

      Ihan mahtavaa kuulla, kiva kun laitoit viestiä! Näyttä siltä, että ruuhka on tosiaan alkanut helpottaa, hyvä niin! :)